week 3 - Reisverslag uit Theux, België van Stagepolleur - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Theux, België van Stagepolleur - WaarBenJij.nu

week 3

29 Mei 2017 | België, Theux

Week 3
Maandag hebben wij buiten een balletje trappen niet al te veel gedaan, het is tenslotte onze vrije dag. Dinsdag hebben wij tuinman mogen spelen en de hagen mogen inkorten ook hebben wij geholpen met het grasmaaien. Woensdag hebben wij alle mountainbikes mogen schoonmaken en waar nodig was enige reparaties verricht aan de fietsen. Ja we leren een hoop verschillende beroepen in een week ;). Donderdag hebben wij sochtends het terras goed schoongemaakt en smiddags hebben wij het afvalcentrum netjes gemaakt. Vrijdag hebben wij de campingwinkel weer netjes gemaakt en helemaal ingericht met nieuwe/verse producten. Ook hebben wij vrijdag nog een mooi hekje gemaakt en geplaats op de camping. Zaterdag was het weer activiteiten dag en hebben wij weer leuk mee gedraaid en geleerd. Zaterdag kwamen Anneke & Jaap (Mike zijn ouders) voor twee dagen langs. Zondag zijn we naar de mooie grotten van remouchamps geweest. Vervolgens hebben wij met z`n vieren lekker gegeten bij een plaatselijk restaurant.