Verslag week twee - Reisverslag uit Theux, België van Stagepolleur - WaarBenJij.nu Verslag week twee - Reisverslag uit Theux, België van Stagepolleur - WaarBenJij.nu

Verslag week twee

Door: Mike

29 Mei 2017 | België, Theux

Na 5 dagen werken, ongeveer 2 liter melk is week twee ook alweer ten einde. We begonnen de week met een dagje ontspanning. We zijn naar Phantasialand (Brühl) geweest bij de Duitse buren, dit is een pretpark met attracties voor jong en oud. Na alle attracties te hebben getest zijn we in Aachen wat wezen eten en wat melk wezen halen, want ja zonder melk overleven we niet ;). Dinsdag begon voor ons de werkweek weer en hebben wij een terras aangelegd en een hoop boomstammen in stukken gezaagd. Woensdag hadden wij het geluk dat wij mee mochten met het personeelsuitje, skiën in Bottrop dat ging voor de ene beter dan voor de ander ;).Donderdag en vrijdag hebben wij een hoop voorbereidingen gedaan voor het drukke hemelvaart weekend. Zaterdag hebben wij weer mooi aan onze leerdoelen kunnen werken, door weer met de activiteiten mee te hebben mogen draaien.

Mike & Marcel